30.3.16

Kurs i forkorta pinner

I fjor reiste jeg en del land og strand rundt med kursene mine. Selv om jeg har fått en del forespørsler i år har jeg valgt å si nei til alle - bortsett fra Trondheim tidligere denne måneden fordi de spurte så veldig tidlig i fjor.

Men jeg syns kurs er så morsomt at jeg fortsatt ønsker å gi dem, det er bare reisinga jeg prøver å begrense i år. Mange tror nok om en som gir kurs at vi må være veldig utadvendte og bare ha gode dager, men sånn er det faktisk ikke. Jeg er absolutt innadvendt, og likevel syns jeg det er en veldig hyggelig måte å møte folk på. Andre strikkere, folk som er interessert i det samme som meg.

Forkorta pinner i nakken for bedre fasong i halsen
Så det var et skritt for meg å ta kontakt med min lokale garnsjappe, Strikkelilly på Bjølsen, i Oslo, og spørre om de var interessert i å være rammen om kursene mine. Og jeg som tenkte at jeg sikkert måtte gå fra butikk til butikk og tigge ... opplevde at Lilly strakte ut armene og sa:
- Akkurat det jeg hadde tenkt!
Forkorta pinner for å forme en hælform - for eksempel i et hode
Så flaks kan man ha, å være på rett sted til rett tid. Så to kvelder denne våren skal jeg holde to-timers kurs på Bjølsen. Begge kursene er fulltegna fordi det bare er plass til seks på hvert kurs, men hvis dette fungerer bra og interessen fortsatt er der til høsten håper Lilly og jeg å fortsette samarbeidet - følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...