19.4.16

Salg av strikkebager april 2016

-- Tusen takk, alle bagene er solgt. Neste salg blir fysisk, i en popup-shop i Bergen i slutten av mai (mer informasjon kommer)  -- 
Disse 18 bagene selges i morgen, onsdag 20. april mellom 8 og 20, eller så lenge det er bager igjen. 
Ta kontakt med meg på ann.myhre@gmail.com - jeg selger dem etter hvert som bestillingene kommer inn (etter klokka 08 på onsdag), og jeg prøver å skrive her så fort som mulig om de er solgt. Skriv hvilken bag du ønsker og hvilken farge på glidelåsen hvis du ønsker en spesiell farge. 

De fleste er medium store, et par er store, én er liten -  størrelsen står ved hver bag. Middels vil si ca 30 cm brede og 20 cm dype, litt mindre enn skjermen på en bærbar datamaskin. Det vil si det er plass til to-tre små prosjekter i bagen, to-tre sokker for eksempel og et par nøster, eller starten på en kofte, eller ett sjal med garnet og pinnene. De store skal ha plass til en genser eller jakke på noen hundre gram. 

Porto innenlands for 1 bag er 35 kr, to bager 65 og bestiller du flere koster det 65 kr uansett hvor mange du bestiller. 

Alle bagene har flat bunn. Alle bagene er doble, med fôr og usynlige sømmer inne i bagen. De har glidelås av god kvalitet, og alle har mitt (Pinneguri) merke. 
Og alle disse bagene er myke. Som syntes står de til dels av seg sjøl, men de myke og dermed veldig lette å legge ned i andre og større vesker. 

Solgt Ugleparty
2 bager, begge er bomull. Begge er middelsstore, 1 lys oransje og 1 mørk oransje glidelås
270 kr inkl MVA + porto 



Solgt - Ship O'hoi 
2 bager i tykk lin både på utsiden og innsiden. 
1 stor og 1 middelsstore. Stor har blå glidelås, middelsstor har rød. 
Stor koster 300, middelsstor koster 270 kr inkl MVA + porto 




Solgt Nordiske rever
1 liten, stående bag i bomull, grå glidelås.  
250 kr inkl MVA + porto 


Solgt Steiner
1 liten bag i bomull, neonfarget glidelås.  
250 kr inkl MVA + porto 


Solgt Strikka sauer
2 middelsstore bager i bomull, 1 med lysgrønn glidelås, 1 med turkis glidelås. 
270 kr inkl MVA + porto 


Solgt By og land 
4 middelsstore bager med stoff fra Marimekko på utsiden og stoffer med blomstermotiver  inne i bagen. 4 sjatteringer av oransje, fra mørk til lys. 
270 kr inkl MVA + porto 



Solgt Blå blomster
1 stor bag i lin og broderte blå blomster. Stoffet inne i bagen har øyestikkere i overflaten. Turkisblå glidelås. En av de vakreste bagene jeg lager.  
300 kr inkl. MVA + porto 

 

Solgt Uhuu
5 middelsstore bager i bomull, 1 lilla, 1 gul, 1 grønn, 1 korall og 1 burgunderlilla glidelås.
270 kr inkl MVA + porto 




Det er full returrett på bagene. Er du ikke fornøyd så ta kontakt med meg og så ordner vi retur både av bag og penger. 

1 kommentar:

  1. Hei.
    Nå fikk jeg strikkebagen i posten og jeg må bare si at den
    var lekker. Jeg er så fornøyd med den. Ha ei fin helg.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...